Fasion

The Man's Book / Tinuta completa

0.07619

1.11478

1.43k

1.5k

Location : Otopeni

Raiul e acolo unde este pasiunea, iar noi ne regăsim in această frază din plin. În 2021 vom deschide o carte nouă. Paginile ei vor fi albe, iar cuvintele noi le vom scrie. Titlul cartii este Oportunitate, iar primul ei capitol este ziua anului nou.
Acest proiect este realizat dintr-o țesatură premium Super 110'S, Lână 100%, ce are o greutatea de 260 de grame pe metru liniar. Aceasta face parte din colecția Steady și se poate purta în toate cele 4 anotimpuri. Țesătura este o alegere primară pentru un costum formal datorită fineței la atingere cât și pentru confortul pe care il oferă. Tipul reverului este Peak, cu o lațime de 12,5 cm, buzunarul de la piept este A Barchetta ( curbat ), iar cele inferioare sunt aplicate. Stilul umarului este Spalla Camicia con rollino, iar tipul de inchidere este double breasted 6 on 2. Construcția sacoului este Half Canvas cu dublă despicare in spate.

Cravata este realizată din mătase de Macclesfield, model vintage medallion, culoare predominanta burgundy. 100% mătase de Macclesfield. Aceasta este executată integral manual in Bucuresti. Mătasea este imprimată manual intr-un mic oraș din Anglia numit Macclesfield folosind un proces laborios de imprimare, neschimbat de secole. Interlining - Lana Doppia Garza Nera 240 gr. & Panza Bumbac Matched. Constructie3-Fold & Hand-rolled Edges.
The kissing buttons

Mai întâi definiția tehnică obligatorie: The Kissing Buttons sunt nasturii care se ating ușor. Popular printre costumele italiene, the kissing buttons, sunt nasturii care se suprapun ușor unul pe celălalt și dau senzația că se ''sărută''. Mulți croitori vor folosi pur și simplu termenul „kissing buttons” pentru a se referi la acest tip de aranjament stivuit. Farmecul acestor nasturi este de a implica faptul că aceștia sunt aliniați atât de „imperfect”, sugerând că costumul este realizat manual (și nu fabricat automat). Cu alte cuvinte, este un alt detaliu care spune: „Acesta este un costum bine croit”. În realitate, o mulțime de costume croite manual vor avea mâneci cu nasturi care se ''sărută'' și nu se ''sărută''. Se reduce la preferința dvs. stilistică, ceea ce vi se pare bine. Amintiți-vă, în cele din urmă, un costum la comandă este despre personalizarea unei piese de îmbrăcăminte frumoase pentru TINE. Așadar, nu vă fie teamă să vă distrați cu designul dvs. și să afișați puțină personalitate din când în când.

Tangoul, dansul sufletelor in trupul iubirii!
Se pare că există un motiv pentru care tango-ului i se mai spune „vertical sex”. Bernard Shaw spunea că tango-ul este, de departe, cel mai erotic dans dintre toate. Sunt numeroase motive să credem că nu e niciodată prea târziu să învățăm să dansăm tango. Shaw a învățat acest stil de dans la vârsta de 68 de ani. Ceea ce contează în dans nu sunt opiniile dansatorului: psihologice, politice sau morale. Nu contează nici ce crede acesta despre episoadele din propria lui viață. Ceea ce este expresiv în dans este felul în care el se mișcă, felul în care își expune corpul în mișcare. Știm sigur ca tangoul a apărut undeva la sfârșitul secolului 19 în Argentina, probabil în jurul anului 1880. Datele precise legate de apariția tangoului sunt dificil de obținut – comunitatea de oameni în care a apărut tangoul a dispărut de mult, iar despre nașterea tangoului știm mai multe povești decât date istorice concrete. Buenos Aires era, la sfârșitul secolului 19, un oraș care primea din Europa și din restul lumii un șir nesfârșit de emigranți – francezi, germani, italieni, spanioli, evrei, și așa mai departe. Fiecare grup venea în Argentina cu o părticică din cultura proprie, inclusiv muzica si dansul. Din amestecul acestor culturi s-a născut în cele din urma tangoul. A dansa tango cu o femeie în acea vreme era considerat obscen, îmbrățișarea este prea intimă, picioarele se ating și se întrepătrund… Așa încât dacă bărbații doreau să încerce un pas nou sau să învețe să danseze, singura posibilitate era să danseze cu un alt bărbat. Dansatorii de tango repetau între ei astfel încât să atragă admirația doamnelor. Experimentând și dansând unii cu alții, acești dansatori, mulți anonimi, au creat dansul tango. Dintre toate artele, dansul e expresia cea mai directă și mai sinceră. Nu numai că nu lasă loc de altceva decât de sinceritate,e vorba despre două trupuri care se regăsesc, se completează și își împart tot ce au mai frumos. Armonie, ritm și un strop de divinitate. Când vorbele sau notele muzicale încetează tot ce au avut de spus, dansul e cel care continuă și lasă frâu liber imaginației și lipsei de inhibiții. Este, dacă vreți, senzualitate pură. Iar tangou-ul este atins de tușa divină.

Povestea Butonierei Milaneze:
Începe în secolul al XVIII-lea în regiunea Abruzzo din sudul Italiei, la 80 km est de Roma. Printre terenurile muntoase din regiune și podgoriile neîngrădite, familiile de croitori au practicat o tehnică numită, destul de amuzant, Asola Lucida (butonieră lucioasă), pe care parizienii au numit-o ulterior „boutonniere milanaise”. Atractivă și neregulată, butoniera milaneză seamănă cu o bară de lumină lucioasă, flexibilă, dar structurată, o sculptură de neon realizată pe un rever al sacoului. Aparent nesemnificativă, croitorii vor observa cum se termină o butonieră atunci când evaluează calitatea jachetei. Spre deosebire de o butonieră fabricată de mașini, care este cusută și apoi deschisă, butoniera milaneză începe în sens invers. Realizarea incepe cu o incizie în rever, pe care croitorul pune o lungime scurtă de tijă de mătase numită „gimp” pe care o va încadra ulterior în fir prin cusături, producând astfel forma subțire și distinctivă a butonierei. Dacă acest lucru pare simplu în teorie, în practică, este destul de complicat. O butonieră milaneză durează aproximativ 45 de minute pentru a o realiza și multe pot merge prost. Dacă cusăturile sunt neuniforme, veți avea o butonieră care seamănă cu un „gândac zdrobit” (așa cum obișnuiesc să o descrie croitorii Savile Row). De asemenea, cantitatea de tensiune aplicată face ca lucrurile să fie întortocheate. Dacă croitorul își variază prea mult cusăturile, gimpul s-ar putea slăbi, determinând butoniera să arate ca o lungime de tenie. Chiar și pentru un expert, marja de eroare este de milimetri. Frumusețea butonierei milaneze constă în modul în care urmărește inteligența și intuiția mâinii care a creat-o în fiecare cusătură bine formată. În conflictul nesfârșit dintre om și mașină, creator și creație, artă și industrie, tocmai în acest detaliu aparent nesemnificativ, tehnica depășește tehnologia.
În premieră în Romania:

Am conceput o noua inchidere a pantalonilor ce se poate ajusta in funcție de greutate. Betelia acestora este inaltă de 5 cm, buzunarele anterioare sunt oblice, iar cele posterioare drepte și fara clapetă. Linen-ul interior este pana la genunchi, iar terminația manșetă este de 4 cm. Pantalonii au un pliu și nasturi de bretele pe interior.

Pantofii din imagine sunt creație Nedelcu Marian Shoes : Oxford mod 20 construit dintr-o piele de vițel, finisată în roșu marsalla și negru. Aceștia au o talpă din piele care este construită mecanic și este finisată și vopsită manual.
Majoritatea persoanelor care achiziționează un costum nou au impresia că singura modalitate de a-l ingriji este să-l ducă la curățătorie după câteva utilizări. Totuși, ingrijirea articolelor de imbrăcăminte constă nu doar intr-o curățare profesională, ci și intr-o husă costum care are rolul de a proteja piesele costumului de molii, praf și alegerni, precum și de apariția cutelor.
In mod evident, husele nu trebuie să lipsească din garderoba dvs., mai ales dacă sunteți o persoană ce călătorește mult. Sketch-ul acesteia este unul reprezentativ pentru acest proiect și reprezintă o scurtă scenetă cu tema acestui costum.

user

Ovidiu Mihailescu

+40720 643 575

themansbook@yahoo.com

Ghidul esențial pentru bărbatul modern www.themansbook.ro